W związku z remontem pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku główne drzwi Urzędu Gminy (od strony drogi Międzyrzeckiej) pozostają zamknięte.
Wejście do Urzędu Gminy Jasienica znajduje się w nowym budynku - od strony drogi Strumieńskiej oraz od parkingu znajdującego się przy Urzędzie.
Organizacja Urzędu na czas remontu, wygląda następująco:
Na parterze wchodząc od strony parkingu znajduje się dziennik podawczy oraz kasa. Wchodząc wejściem głównym na ścianie po lewej stronie znajdą Państwo tablicę informacyjną dotyczącą lokalizacji poszczególnych biur, na wprost schody z prawej strony znajduje się winda, która ułatwi dotarcie do pozostałych pięter, udając się na wprost korytarzem dotrą Państwo do dziennika podawczego.
Na pierwszym piętrze zlokalizowane są biura Wójta, Zastępcy Wójta, Sekretarza oraz biuro Przewodniczącego Rady.
Na drugim piętrze znajdują się biura: ewidencji ludności, dowodów osobistych i urząd stanu cywilnego oraz sala obsługi mieszkańców, gdzie pracownicy urzędu udzielają informacji oraz pomagają załatwiać sprawy takie jak min. kontrole wywozu nieczystości ciekłych – przydomowych osadników, wypis i wyrys z miejscowego planu, czy deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Za utrudnienia przepraszamy!
webinarium dla seniorów i ich opiekunów
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Zarządzenie w sprawie sprzedaży w drodze pisemnego przetargu samochodu ciężarowego marki FSO Polonez Truck Plus oraz powołania Komisji Przetargowej.
Wójt Gminy Jasienica ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż prawa własności niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Międzyrzeczu Dolnym.