Należąca do Grupy Kapitałowej PGNiG Polska Spółka Gazownictwa – Narodowy Operator Systemu Dystrybucji Gazu Ziemnego dokłada wszelkich starań, by w związku z epidemią koronawirusa dostawy gazu do ponad 7 milionów odbiorców w całym kraju nie były zagrożone i odbywały się w sposób ciągły i bezpieczny.
Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do naszych odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków Gazowni i placówek gazowniczych.
Miejsca Obsługi Klienta zlokalizowane w Gazowniach, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu w Zabrzu pracują w następujący sposób:
nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewniły klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem. Zachęcamy również klientów do kontaktu telefonicznego (tel. 32 398 50 00) lub też poprzez naszą stronę internetową (www.psgaz.pl).
PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycja Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski.
Polska Spółka Gazownictwa jest największym w Europie operatorem systemu dystrybucyjnego gazu. Każdego roku dostarcza mieszkańcom Polski niemal 12 miliardów metrów sześciennych gazu ziemnego.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
Świadczenia wypłacane przez KRUS już od marca w górę.
Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Gminy Jasienica w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Jasienica w 2025 roku.”
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Bielska Białej nr OSE-UZ.6220.86.2023.KM