Urząd Gminy Jasienica informuje, że w sprawach związanych ze zgłaszaniem usterek instalacji fotowoltaicznej prosimy kontaktować się z SERWISEM TECHNICZNYM MPL Energy Sp. z o.o.
WSZELKIE PRACE SERWISOWE NALEŻY PROWADZIĆ PRZY WYŁĄCZONYM FALOWNIKU.
W obwodach DC zawsze gdy jest widno występuję napięcie. Czynności serwisowe powinien prowadzić wykwalifikowany personel.
Szczegóły rozwiązań technicznych znajdują się w dokumentacji wykonawczej instalacji fotowoltaicznej.
Instrukcja falownika Zever Solar Zeverlution 3000S szczegółowo opisuje postępowanie i obsługę i jest dostępna na stronie producent w j. polskim pod poniższym linkiem:
Instrukcja obsługi dla portalu Zever Cloud (monitoring) w j.polskim dostępna pod poniższym linkiem:
https://www.zeversolar.com/fileadmin/user_upload/pdf/usermanuals_pl/zevercloud_user_manual_pl.pdf
W sprawach związanych ze zgłaszaniem usterek prosimy kontaktować się z serwisem MPL Energy Sp. z o.o.
MPL Energy Sp. z o.o.
Ul. Wschodnia 40
44-119 Gliwice
serwis@mplenergy.pl
- 797 407 367
- 797 182 483
W przypadku awarii wymagających natychmiastowej reakcji proszę poza godzinami pracy serwisu o sms na podane powyżej numery telefonów o treści „Proszę o pilny kontakt, awaria w instalacji PV".
Serwis w możliwie najszybszym terminie nawiąże z Państwem kontakt.
Biuro Beskidzkiego Związku Powiatowo-Gminnego informuje, że został ogłoszony projekt aktualizacji Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Beskidzkiego Związku Powiatowo-Gminnego.
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2024/2025.
Wójt Gminy Jasienica podaje do publicznej wiadomości informację o przeznaczeniu do oddania w użyczenie części działek...