Urząd Gminy Jasienica informuje, że w sprawach związanych ze zgłaszaniem usterek instalacji fotowoltaicznej prosimy kontaktować się z SERWISEM TECHNICZNYM MPL Energy Sp. z o.o.
WSZELKIE PRACE SERWISOWE NALEŻY PROWADZIĆ PRZY WYŁĄCZONYM FALOWNIKU.
W obwodach DC zawsze gdy jest widno występuję napięcie. Czynności serwisowe powinien prowadzić wykwalifikowany personel.
Szczegóły rozwiązań technicznych znajdują się w dokumentacji wykonawczej instalacji fotowoltaicznej.
Instrukcja falownika Zever Solar Zeverlution 3000S szczegółowo opisuje postępowanie i obsługę i jest dostępna na stronie producent w j. polskim pod poniższym linkiem:
Instrukcja obsługi dla portalu Zever Cloud (monitoring) w j.polskim dostępna pod poniższym linkiem:
https://www.zeversolar.com/fileadmin/user_upload/pdf/usermanuals_pl/zevercloud_user_manual_pl.pdf
W sprawach związanych ze zgłaszaniem usterek prosimy kontaktować się z serwisem MPL Energy Sp. z o.o.
MPL Energy Sp. z o.o.
Ul. Wschodnia 40
44-119 Gliwice
serwis@mplenergy.pl
- 797 407 367
- 797 182 483
W przypadku awarii wymagających natychmiastowej reakcji proszę poza godzinami pracy serwisu o sms na podane powyżej numery telefonów o treści „Proszę o pilny kontakt, awaria w instalacji PV".
Serwis w możliwie najszybszym terminie nawiąże z Państwem kontakt.
Ogłoszenie Wójta Gminy o dotacji OSP wraz z wnioskiem na rok 2026.
Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości wraz z Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS i Śląskim Forum Organizacji Pozarządowych „KAFOS” rozpoczęło realizację projektu grantowego MMS – odporne Śląskie.
Lato to dobry czas, by się zbadać
Sierpniowy najazd mammobusów już trwa! Ponieważ rak piersi to najczęstszy nowotwór, na jaki chorują kobiety, NFZ raz na dwa lata refunduje mammografię wszystkim Polkom między 45 a 74 rokiem życia – można ją zrobić bez skierowania, bezpłatnie.