Start pilotażu jednej infolinii dla wszystkich urzędów skarbowych w województwie śląskim.
Śląska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) rozpoczyna pilotaż infolinii pod numerem 22 460 59 96.
Rozpoczęcie testów planowane jest na 3 czerwca.
Oprócz standardowych połączeń, klient będzie mógł wybrać połączenie z potwierdzeniem tożsamości poprzez telePIN i uzyskać indywidualne informacje, co dotychczas nie było możliwe przez telefon.
Informację podatkową i celną dla całego kraju nadal świadczy Krajowa Informacja Skarbowa.
W ramach pilotażu infolinii klienci KAS otrzymają możliwość skorzystania z nowego modelu obsługi telefonicznej. Od czerwca dzwoniący połączą się z przeznaczoną do tego infolinią, a nie z konkretnym urzędem skarbowym, jak dotychczas.
KAS przetestuje dwa typy połączeń – standardowe oraz z potwierdzeniem tożsamości. Jeśli dzwoniący potwierdzą swoją tożsamość telePIN-em, konsultanci z urzędów skarbowych będą mogli udzielić bardziej spersonalizowanej informacji.
Pilotaż nowej infolinii to kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług.
Pilotaż ma za zadanie dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w zakresie obsługi telefonicznej. Dlatego śląska KAS przeprasza za wszelkie możliwe niedogodności, które mogą wystąpić podczas działania jednego numeru. Dziękuje także za wyrozumiałość i cierpliwość w trakcie testów.
Podstawowe informacje o infolinii:
Numer telefonu: 22 460 59 96
Koszt połączenia: jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
W skład oferowanych usług wchodzą dwa typy połączeń:
Bez potwierdzenia tożsamości:
Ogólna informacja podatkowo-celna,
Możliwość rezerwacji terminu wizyty w urzędzie skarbowym, co skraca czas oczekiwania na obsługę.
Po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN z e-Urzędu Skarbowego:
Indywidualna i właściwa miejscowo informacja podatkowo-celna.
Informowanie o stanie realizacji nadpłaty z zeznań lub deklaracji podatkowych.
Możliwość rezerwacji terminu wizyty w urzędzie skarbowym, co skraca czas oczekiwania na obsługę.
Ważne: klient samodzielnie ustawia kod telePIN po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego na stronie www.podatki.gov.pl
Informacji podatkowych i celnych niezmiennie udziela Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) pod numerami:
telefon stacjonarny 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych),
telefon stacjonarny 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych),
telefon stacjonarny +48 22 330 03 30 (z zagranicy).
Informujemy, że w tym tygodniu Punkt Konsultacyjno-Informacyjny Programu „Czyste Powietrze” będzie czynny w piątek dnia 27 grudnia 2024 r. w godzinach 14.00 – 19.00 (w zastępstwie za dzień 26 grudnia 2024 r.).
Po Konsultacjach Społecznych ws. Rewitalizacji LK 190
Informacja po zakończeniu etapu Konsultacji Społecznych ws. Rewitalizacji LK 190.
Program Czyste Powietrze zamachem na bezpieczeństwo energetyczne!